cath26 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 får man nedtrykks følelse fordi barnets hodet fester seg i bekkenet? Hvordan kjenner man at man har nedtrykk? Tar det mange dager før man merker at magen "synker", eller er det noe som går kjapt? Vet det er dumme spørsmål, men håper på svar:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hva skal jeg si da..Hmmmm.....jeg har hatt nedpress lenge før hodet begynte å feste seg iallefall..D kjennes rett å slett ut som ordet sier..at d presser ned og en får en tyngdefølelse i underlivet...ubehagelig..
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 hos meg kjennes det ut som babyen prøver å presse seg ut,jeg kjenner det i magen,men mellom beina på en måte...
limø Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg synes nedtrykksfølelsen kun sitter i tissen. Føler av og til at jeg må krysse bena, så ikke junior skal falle ut. Vet ikke sikkert svar på de andre spørsmålene dine.
*RutIetutt* Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Har hatt nedpress lenge...hodet er ikke festet. Kjenner det som at hun borrer seg nedover på en måte og det kjennes ut som om jeg revner nederst i magen...vanskelig å forklare...er vondt syns jeg:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå