dama Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 jeg har en livsoppfatning.. kall det et livssyn eller min egen mosaikkreligion... som jeg selv føler letter litt på de spørsmaålene som du nevnte i svaret på mitt svar lenger nede.... er litt for omfattende til å ta det nå, men jeg setter meg gjerne ned i morgen og forteller deg litt... hvis du vil høre da.. :-)
Rusketuska Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg vil alltid høre ,0)) Takk! Send meg gjerne en Pm eller mail kan sende mail adresse på din PM om du vil ) Mosaikkreligion.... høres spennende ut... _ uten at jeg kan forklare hvorfor her og nå ... Men - det virker "kjent"....
dama Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 gir deg "lyd" så snart jeg har tid. må komme meg i seng nå, god natt! :-)
dama Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 faderrullan... jeg kommer meg jo ikke i seng....
Rusketuska Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hihi ) Skjønner deg godt! Men, "alvorlig" trenger man ikke være nå med det samme :0)) Kos deg du, og "slit" med å sitte her - som meg :0))
dama Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Ruskis! nå håper jeg du ligger og sover... og at du ikke har vært våken hele nattan igjennom... men tråden din om spiritisme bevitner vel egentlig noe annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå