pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 hvorfor er det bare en innboks og ikke en utboks.....savner en utboks av og til for å se hva jeg har skrevet, og om jeg har svart vedkommende og evnt når jeg skrev posten.. er det flere som savner en utboks eller er det bare jeg??
melkekua™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har også tenkt mye på det! Vi vil ha en utboks ) Har forresten svart på tråden vår! Klem.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 nææ så koselig å se deg her i kveld da...eller skal jeg si natt hehe.. er på vei til å legge meg er så trøtt om morran... skal gå inn om tråden før jeg tar kvelden rart det bare er oss to som savner en utboks hehe..... klem og go natt
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 jeg har svart på tråden og sendt deg en pm
melkekua™ Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Pm tilbake ) og svar på tråden på 2.tri! Måtte blande meg inn....hehe.
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Ser at det tydeligvis ikke er så mange som sender PM til hverandre her inne siden det et ikke er så mange som savner utboksen
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2007 c,*) mommy-06 - med sept. baby heiiiii oppe å ikke gråter ) det hadde vært kjekt med en utboks også ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå