meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hva er det for noe da. Skikkelig tragisk. Man blir vel ikke gravid når man ahr gått på cerazette og så etter man slutta har brukt kondom hver gang? Det går ikke an? Sant? Litt engstelig fordi jeg hører noen blir såpass hormonelle med en gang. jeg var ikke sånn med en gang forrige gang. men blei nå litt engstelig da.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Kondomer er bare 97 % sikre (eller mindre) dette VET jeg godt siden snuppa er en "kondombaby" hehe,, jeg har foresten blitt utrolig hormonell etter at jeg fikk henen for 15 mnd siden, hver gang jeg har eggløsning eller pms så stortuter jeg for ingenting..
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Hmmm. Men de som ikke virker skal vel sprekke? Eller er det bare en myte satt ut av min mann? he he:) han påstod nemlig det. Jeg tuter fælt, men aner ikke om jeg har eggløsning eller pms. Aldri vært plaget av det før og vet ikke om jeg har begynt med slikt igjen enda.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Nope, det er det samme som at p-piller bare virker 99 % eller noe så virker bare kondomer 97 %av tiden.. Da kommer de som er for gamle, sprekker o.l. utenom Jeg var heller ikke plaget av sånt før, men etter graviditeten har jeg blitt pms trollet fra helvete *flau*
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Ok. Ja, da må jeg opplyse min mann om det. Jeg sa jo til ham at jeg mente noen av de har små små hull i og ikke virker pga det. He he:) Får kjøpe en test i alle tilfellers skyld og samtidig håper (?) at det bare er mine naturlige hormoner som tuller med meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 andre forslag til hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå