Gå til innhold

Hvordan pleier du deg selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En time eller to i badekaret med en god bok. Du bli ikke så distrahert i badet som andre steder i huset...! Pass på å få med nok proviant og drikke!

Hvis vannet blir kaldt, etterfyller du bare litt c",)

Når revungene blir større og jeg får mer søvn, skal jeg begynne å trene igjen - det er nok den beste egenpleien jeg vet om, men nå orker jeg ikke....

Skrevet

De siste årene har egenpleie vært et fremmedord for meg.....

Har håp om å bli flinkere snart snart snart!

:o)

Skrevet

Av og til føles det å gå på jobben som egenpleie også, forresten! c";)

Skrevet

YES, Reveenka - noen ganger er det faktisk terapi å gå på jobb!:-)))

Sånn er det bare. :o)

Skrevet

pleier meg selv ????

Jeg tar et par paracet når det trengs :-)

Skrevet

Moahahahaha her er vi mange i samme båt! En tur på jobb og to paracet - det er SPA for en travel småbarnsmor! :-)))

Skrevet

Hehe...sitter i den båten jeg også ;) Men unner meg en fotpleietime innimellom,det er luksus og godt det :)

Ellers er jo en time her inne å skravle ganske avslappende det også....men dess mere stress etterpå for å få unna alt som skulle vært gjort. Som at jeg egentlig nå vasker hus...skulle bare ned å drikke litt...og titte innom her ;)

Skrevet

He he... Oppskriften blir som følger

Et varmt bad, to paracet og jeg legger selv til- en flaske rødvin og kanskje- bare kanskje en liten røk...

Blir ihvertfall en liten røk i kveld her i huset. Hyssssssssssssssjj

Men dere...

Ser at vi må bli flinkere å pleie oss selv. Kanskje vi skal utfordre hverandre. Hva har du gjort i dag for å være grei mot deg selv? Jeg begynner:

Jeg skal ut i kveld og drikke rødvin- alene sammen med en venninne. Jeg går før leggetid:)

Skrevet

Egenpleie for stressa mammaer???? Hmmmm..... tenker....hmmmm.... tenker mer.... Det må bli å titte innom dette forumet og lese og bli glad!

Skrevet

Det er faktisk sant - man blir i godt humør av å titte innom her!

Skrevet

Vet du hva Reveenka? Jeg blir så innmari glad fordi noen gode nettvenninner kommer i bryllupet vårt jeg! En god glad følelse!!! Egentlig litt rart når man tenker på at vi bare har sett hverandre noen få ganger! Alikevel så er det dere her inne som kjenner meg slik jeg er best... Her kan jeg være BARE MEG!!!

Hehehe... de som leser dette tenker nok at jeg er litt over gjennomsnittet naiv....;=)

Skrevet

her har jeg ikke noe svar,men leser flittig...(lære noe nytt)

men jeg er enig.å titte innom er rene balsam for kropp og sjel ;o)

Skrevet

Vet du, det tenkte jeg også på da jeg dro hjem fra jobb ista - det er så fint at man faktisk kan treffe nye venner og ha det så trivelig på denne måten - og jeg har nok vært her inne myye mer det siste året og snakket med folk her mer enn jeg har gjort med kjente rundt meg. Har nok litt å gjøre med småbarnstid og mangel på barnevkt - men artig å kunne få nye venner ved hjelp av teknologien c",)!

Tipper vi får det artig oppi indianerland i midten av neste måned!

hehe c",)

Skrevet

Ja du "attpåklatt med en go'gutt" ...... Vi skulle så gjerne møtt det IRL også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...