♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Sjarmøren var 6 mnd, men han setter seg fortsatt ikke opp selv. Han er nå 10,5 mnd. Alltid vært litt bedagelig han da;)
Hannahs-mor06 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hannah var vel 6 mnd da hun plutselig klarte å sette seg opp, MEN måtte ha støtte med den ene armen da. Nå er hun 7 mnd og sitter helt stødig rett opp og ned;) hun har vel gjort det siden hun var ca 6.5 mnd. Fysiotyerapeuten var sa at det er viktig at babyen selv finner ut av "veien" opp i sittende og at vi foreldrene IKKE skal hjelpe de..det er viktig at de selv styrer utviklingen slik at ryggen gradvis sterkere+balanseevnen utvikles..
Harald Ripultfør Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Maya var 8 mnd når hun satt seg opp, og satt selv.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Storebror her i huset var 9 mnd da han satte seg opp selv. Uff, det ble mye fall i den tiden, tror han datt mer da enn da han skulle lære å gå
noje Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Snart 8 mnd her, setter seg ikke opp. Søskenbarnet gikk når han var 9 mnd. Så vi har litt å leve opp til her:o)
Brillemamma Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Han var vel 8mnd når han klarte å sitte selv, men satt seg ikke opp selv da. Det begynnte han med for ett par uker siden, er nå 10mnd.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 lillegutt satt selv da han var 8 mnd... nå er han ni og en halv og har satt seg opp selv to ganger:)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Eldste var 9 mnd når han satte seg opp selv. Vi prøvde å unngå sette ham opp før det fordi det ikke er bra for ryggen og hoftene, men han fikk sitte litt (10-15 min tilsammen) hver dag fra han var ca 7,5 mnd, da satt han stødig når vi satte ham opp. Mellomste satte seg opp selv, eller rettere ned, da han var 7 mnd. Han reiste seg noen dager før han satte seg så han satte seg ned fra stående rett og slett og hadde slett ikke full kontroll i starten, deiste ofte i bakken, men satt stødig etterhvert. Siden han gjorde dette så tidelig prøvde vi egentlig aldri å sette ham opp før for å se om han kunne sitte stødig eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå