*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 uff, er så redd for om lillegutten ikke har lat på seg nok til tre mnd kontroll... han veide 2855 ved fødsel, 2920 6 dager gammel, 4360 på 6 ukerskontrolen, da han var litt over 5 uker, og 4960 på 2 mnd dagen sin.. om en uke er det tid for ny veiing osv... er så redd for det, for han bruker så kort tid ved puppen nå.. ikke får jeg i han mat oftere heller, så han må jo være mett. tisser bra, bæsjer ca en gang i uka. .men er så redd han kke har lagt på seg nok...
søtematilde Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Matilde veide 2800 når hun ble født, 2850 uken etter, 4050 på 6 ukerskontroll og på 3 mnd kontroll veide hun nå 5,1. Følger kurven sin helt fint selv om jeg synes hun ser liten ut når jeg sammenligner henne med andre babyer. Jeg var også redd hun ikke hadde lagt på seg nok men det hadde hun. Når han tisser bra er det ihvertfall et tegn som viser at han får i seg mat
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 jah, han gjør jo det.. våtest om morgenen, mn alltid vått når vi skifter, selvom det ikk er like my hver gang...
søtematilde Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Hvis han virker fornøyd og glad ellers er jo det også et sikkert tegn. Er veldig urolig når hun spiser her og. Liker ikke å ligge i ro så lenge og er blitt så glad i å prate. Spiser kjapt og så er hun klar for nye sprell. Ikke alltid like moro når spruten av brystmelk treffer ansiktet hennes hvis hun slipper alt for tidlig
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 nei, er ikke det han er alltid blid og fonøyd, og umulig å få i mat om han ikke er sulte, dvs melom ammingene så burde jo være greit da .-
sweeti Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Trenger ikke å bruke lang tid ved puppen;) Her varierer det veldig. Spiser gutten min effektivt er han ferdig på 5 til 10 minutter;) Tror ikke du har noe å bekymre deg for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå