Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ bare spørre om du har funnet ut noe mer i dag? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) så koselig at du tenkte på meg.. Hehe.. har ikke funnet ut no mer men mensen er der ikke... heller ikke tegn til den :)

Skrevet

så koselig da :D

Håper som sagt du tar testen snart... Har jo en følelse om at mannfolkene vet det! Hihi,siden min visste det før meg;)

Du får ikke sove i kveld du heller?

Skrevet

får ikke sove... men BURDE sove.. Hmm men krangla med typen så han sover hos broren... trur jeg ljuger om d meste akkurat nå..blir gal av beskyldninger..gud a meg.. og ska opp TIDLI imorgen, passe en 8 mnd gammel gutt fram til søndag...

hehe.. må vel teste snart ja

Skrevet

Å, det er så kjipt:( Får ikke sove jeg, om vi krangler! Og er ekstra ekkelt når han ikke er "hjemme" å krangler... Ikke gøy å bli beskyldt nei, men dere får sikkert ordnet opp i det i morgen:) Heldig du er da! Ingen her i området med babyer som trenger pass... Blir sikkert kjempe koselig:)

Skrevet

blir koseli å passe han ja..smiler allti, uansett..heh..

imorgen, eller en dag..Det er best ;P hihi.. nei hater å bli beskyldt.bortkasta og teit!! hmm.. hvor bor du i verden a??

Skrevet

Jeg bor rett utenfor bergen:) Du?

Hvordan går det med symptomene da? er de der enda? fått noen fler kanskje? :D

Skrevet

alle er der.. tanna,eller flere er veldi anspent nå.. ikke fått flere..haha har vel egentli nok sånn egentlig ;P heh.. jeg bor i tønsberg jeg da :)

Skrevet

da gikk jeg og la meg!!! vi snakkes :) :) klemmer til dere der ute

Skrevet

Ja, ikke ønsk deg FOR mange symptomer;) hihi

God natt og klemmer til deg og! Snakkes vel i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...