OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 MÅ bare spørre om du har funnet ut noe mer i dag?
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 hei så koselig at du tenkte på meg.. Hehe.. har ikke funnet ut no mer men mensen er der ikke... heller ikke tegn til den
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 så koselig da Håper som sagt du tar testen snart... Har jo en følelse om at mannfolkene vet det! Hihi,siden min visste det før meg;) Du får ikke sove i kveld du heller?
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 får ikke sove... men BURDE sove.. Hmm men krangla med typen så han sover hos broren... trur jeg ljuger om d meste akkurat nå..blir gal av beskyldninger..gud a meg.. og ska opp TIDLI imorgen, passe en 8 mnd gammel gutt fram til søndag... hehe.. må vel teste snart ja
OnlyMe Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Å, det er så kjipt:( Får ikke sove jeg, om vi krangler! Og er ekstra ekkelt når han ikke er "hjemme" å krangler... Ikke gøy å bli beskyldt nei, men dere får sikkert ordnet opp i det i morgen:) Heldig du er da! Ingen her i området med babyer som trenger pass... Blir sikkert kjempe koselig:)
Miss Dynamite Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 blir koseli å passe han ja..smiler allti, uansett..heh.. imorgen, eller en dag..Det er best ;P hihi.. nei hater å bli beskyldt.bortkasta og teit!! hmm.. hvor bor du i verden a??
OnlyMe Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Jeg bor rett utenfor bergen:) Du? Hvordan går det med symptomene da? er de der enda? fått noen fler kanskje?
Miss Dynamite Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 alle er der.. tanna,eller flere er veldi anspent nå.. ikke fått flere..haha har vel egentli nok sånn egentlig ;P heh.. jeg bor i tønsberg jeg da
Miss Dynamite Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 da gikk jeg og la meg!!! vi snakkes :) klemmer til dere der ute
OnlyMe Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2007 Ja, ikke ønsk deg FOR mange symptomer;) hihi God natt og klemmer til deg og! Snakkes vel i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå