ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Klarer ikke holde på med det mere. Har pumpet meg flere ganger pr dag i snart 7 uker. Da Didrik var 5 uker ville han ikke ha puppen mer, hadde en del problemer mens jeg ammet også da, brukte skjold og div. Har kun klart å få ut mellom 60-80 ml i det siste. 100 ml hvis jeg er heldig. Begynner å få skikkelig vondt i brystvortene når jeg pumper nå, og nå er det kun 2 ganger pr dag jeg gjør det også. Så nå er det stopp. Han får bare ett, kanskje 2 måltider med mm pr dag, resten mme så... Litt trist, men skal bli godt også =)
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 det trur jeg på mne du har da gjort en god innsats vennen det viktigste er at du og mini er fornøyde, og at du og har tid til eldste
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Takk, er fornøyd med egen innsats =) Vil ikke miste brystvortene mine heller, hehe.. Didrik er superfornøyd han! Elsker flasken sin, holder den selv til og med! (men begynner å bli stor da, 6 kg på vekta her hjemme.) Skikkelig godklomp. Bra med dere?
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 jepp, bare bra litt skeptisk om han legger bar nok på seg(se innlegget mitt her), men ellers bra.. han e en liten solstråle som dagen e lang han min... smelter mammahjertet mitt, visste ikke at det gikk ann å føle så sterkt..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Ja, så innlegget ditt. Så lenge han er fornøyd får han nok mat vettu, ikke noe å bekymre seg over. Han følger nok sin egen kurve. Siden han er så snill og rolig er nok alt bra =) Såååå snill Didriksen også, ligger å pussler under babygymmen sin lenge om gangen, og smiler å snakker som bare det. Morro med de små ja =)
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 ja er det.. . sliter med å få i han mat oftere enn han spiser selv, og på slutten ender det med at han lagger å gliser med puppen i munn, eller bruker meg som smokk.. . så vil han ikke ha mat før han er sulten igjen, alt fra 1 til 3 timer på dagtid, sjeldnere natterstid.. . regner med han har gått opp nok, strekt seg har han iallefall gjort, når skal dere på 3 mnd kontroll?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 Det går jo ikke å presse i han mat likevel, så han har det nok bra han =) Skal på 3 mnds 7.august, veldig spent på den kontrollen ja, for han begynner å bli godt å rund. Men har spiser masse å da. Som regel 2,5-3 timer mellom. Men han spiser jo ikke noe på natten da, så sikkert derfor han spiser så mye på dagen
*ønsker nr 2* Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 jepp ellers da? min lilletass er altfor tidlig ute med ting syns jeg... han var ikke baby så lege han.. nå er han en liten mark... sterk som fy, og skikkelig nysgjerrig...
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Hei! Hvor gammel er Didrik? holder han flaska selv? så moro:) PS: hadde akkurat samme prob. som dg, pluss at jg mista melka....så måtte begynne med mme, men syns det funker mye bedre,, Må si jg gruuuuer mg til 6ukers kontrolln da, litt redd for hva HS kommr til å si! Mn men...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2007 Han er 11 uker gammel, er litt ustabil holdingen hans, men morro likevel =) Hadde begynt med litt mme på 6-ukers vi også, på kvelden. HS sa det var helt ok hun. Men egentlig bryr jeg meg ikke så hardt om hva de mener, jeg som vet hva som er best for min unge. Samme gjelder deg =)
Brillemamma Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Du har jo vært kjempeflink å pumpet deg i hele 7uker da!! Jeg måtte slutte å amme da gutten min var 2mnd...og jeg begynnte å pumpe meg også..men fikk ikke gjort annet enn å pumpe og mate synest jeg. Så jeg holdt ikke ut lenger enn 2uker med pumping jeg,da var det nok for meg iallefall.. Så all ære til deg! Du skal ikke ha dårlig samvittighet iallefall!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2007 Ja, er fornøyd med at jeg har holdt ut så lenge. Må prøve å trappe ned litt forsiktig her da. Men har ikke spreng og slikt lengre da, så det går nok bra. Kutte å pumpe på morgenen tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå