Gå til innhold

Hvilken grøt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart tenkt til å begynne med grøt til gutten som er 5 mnd.

Lurer bare på om jeg skal begynne med mais eller risgrøt...? Hva gjør dere? Har inntrykk av at de fleste gir maisgrøt.. hvorfor? hvorfor ikke risgrøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte med risgrøt, men hun likte den ikke særlig godt, så jeg byttet til mais. den er litt søtere:) tror det er samme hvilken av de man begynner med!

Skrevet

risgrøt er best for magen.. de kan få lett hard mage av mais grøt.. men ser at lillegutt ikke liker den..(risgrøt) så skal bytte..

Skrevet

Har hatt litt risgrøt(i velling) til lillegutt og tror ikke han tålte den så godt.. Jeg skal kjøpe hirsegrøt, har forstått av flere at det er en lett fordøyelig grøtsort og fin å begynne med. Er nok ulike erfaringer når det gjelder grøt.

Skrevet

Her begynte vi med risgrøt, men det ble ikke særlig godt mottatt....tror det smaker veldig lite. Men maisgrøt går ned på høykant! :o) så man må nesten bare prøve litt forskjellig. Nå har mini her fått treg mage pga grøten da men...vet ikke om det er fordi det er såpass nytt eller om jeg må gi malt eller svisker eller noe...hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...