Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet om det finnes på dvd? Småen er helt opphengt i dette. Har en episode spilt inn på vhs, og den ser han igjen og igjen...
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 den digger dattern min og! de sender den på disny channel hver dag da.. jeg har ennå ikke funnet den på norsk dvd, men håper den kommer eller finnes uten min viten
Monajenten Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 En venninne av meg fortalte at de solgte de på Toys 'r' Us faktisk! Men har ikke sjekket opp i det selv da.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar! Sender mannen oppom toys r us i morgen for å sjekke. Han jobber i nærheten )
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hmmm, skulle visst ikke komme på norsk før til julehandelen... Finnes på Disney Store, men da på engelsk. Måtte sjekke he,he Hadde ikke da jeg var på Toys forrige uke heller, men kan jo håpe de endret planer og det har kommet! Vi har forresten en dvd da. Med 14 episoder ) Tatt opp på dvd-opptakeren og brent ut he,he
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 Å neeeeiiiiiiiiiii....... ( Du kan ikke mene det... Jaja.. Vi får vente til jul, da. Typisk at jeg ikke kom på å spille inn før de sluttet å sende dette på NRK. Du vet ikke om de har tenkt å begynne å sende det igjen??
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Aner ikke! Men vil tro at så populært det er så får kanskje NRK høre det når de slutter å sende det? Send en mail-det skader jo ikke. Om nok klager så kommer det nok på igjen Vi har disney channel, og her gikk det hver morgen helt til sommeren kom, så slutta de med det... Sukk. Veldig glad vi har opptak!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 Ja, sukk. Hadde jeg bare vært litt kjappere i vendingen.... Får leite på nettet. kanskje det går an å laste ned noe? Er vel bare på engelsk da isåfall... Jaja. Tusen takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå