Gå til innhold

Ang pupper -dere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde 2 ganske så faste pupper her før jeg ble gravid,

ikke så store men-,

i det minste faste.

Så begynte di og vokse betraktlig når jeg ble gravid, di ble litt sånn harde;P

Var veldig stolt av mine fordeler for å si det sånn:)

Da jeg begynte og amme så var jeg Dolly Parton dilux, kjeeeeempe stolt over puppene mine,

litt strekkmerker hadde jeg jo fått,

men det er sånn som følger med når man har vært gravid.

NÅ etter amme slutt har jeg fått 2 bananpupper som bryst vortene står rett opp på, hehe.

Dessuten er puppene mine såååå myke, føler di henger veldig også.

Kluuet er: jeg vil ikke at di skal være så myke...

føler at di på en måte legger seg over BH en, som en slags halvtom ballong med vann i..off

har ikke fått mensen enda,

men jeg håper at jeg snart begynner å få litt hormoner i kroppen sånn at mine kjære blir litt hovne snart igjen,

vil at di skal være litt harde,

ikke bare sånn slafsete:)

Noen som vet om di for alltid kommer til å være så myke????

Høres sikkert ut som jeg er litt rar nå, men men:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De forblir ganske myke ja. :) Fordi puppene dine nå har melkeganger og melkekjertler som har vært brukt.. ikke som før da de bare besto av fett og ubrukte kjertler. :)

Skrevet

Du får ønske puppene dine velkommen til livet etter svangerskap og amming;-)

Skrevet

Slik er mine også, men gutten her hadde en favorittpupp, så den henger litt lenger ned enn den andre, pluss er litt slappere i fisken....herlig=)=)=)=) NOT!

Skrevet

Hæhæ. Ja favorittpuppen er litt bedre brukt her også. Rart.

Skrevet

Her også!

Jeg som er så ung har nå pupper som min mor:)

Jaaada.

Di er tilogmed MINDRE enn di var før..

Skrevet

Jada....begynner å ligne på mor sine "flusser" her også! Så kan jeg ikke kjøpe vanlige BH, MÅ kjøpe BH med innlegg jeg kan ta ut, slik at jeg tar ut innlegget på høyresiden så blir puppene ganske like i størrelse...stress!!!

MEEEEEEEEEEEEN.....det fins en løsning, og det skal jammen meg jeg gjøre når jeg er ferdig med alle barna mine...SILIKON. Jeg tar det kun for mitt eget selvbilde, og da får jeg også lik størrelse på dem eterpå=)

Søsteren min har gjort det samme, pga at hun hadde en pupp som var dobbel så stor og slakk som den andre. Haha, Herlig med en struttende ungdomspupp og en mormor-pupp.

hehe....

Skrevet

Vet du hva!!?? Det skal jeg også ha Silikon!

Skjønner meg ikke på dem som gidder å ta det før di har fått alle unga!Meeeen syns det er kinkig å bruke penger på silikon når jeg har så myyye annet å bruke penger på.

Men lurte på om di blir litt håvne når man får mensen?

Men jeg må ta meg litt sammen og tenke litt mer på meg selv av og til:)

Noen som vet om det går ann å få kjøpt sånn pose man legger inn i bh så man får litt større pupper?

My boobs are NOT okay;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...