SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 115!!! og på dagboka! så har jeg svart på det ;O) he,he Svarte deg i dagboka men visste ikke om du så det... Går det bra?
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 hihi hei ja var nettopp innom og leste det men rakk ikke svare! Alt går strålende, det ser du vel på bloggen min Motivasjonen er bra, og godtesuget på vikende front faktisk. Gubben har bursdag imorra, men jeg lager ostekake og det er jeg ikke såååå veldig glad i selv, så det går bra.
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 ok, det var bra! ja, du er superflink!!! Gratulerer! Smart å lage noe du ikke liker selv hehe Jeg er flink på 3.dagen! Altså vært opp og ned til nå. men siste dagene vært veldig streng Håpe det varer!
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 de første par ukene er faktisk verst - det sklir litt lettere etter det.
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 ja, tror det er derfor jeg plutselig føler det går greit. Kommer over den værste kneika Vi får se!
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Gudd løkk uansett Det er bra vi er fler som henger med fortsatt - har en følelse av at flere har ramla av lasset.... får håpe det bare er litt dautid pga ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå