Gå til innhold

jeg har kapitulert og begynt med skrikemetoden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har tidligere våknet og krevd pupp hver halvtime før kl 00 ca.. og i det siste har hun våknet 3-4 ganger i løpet av natten også. i forigårs fikk jeg nok. etter samtale med hs bestemte vi oss for å gjennomføre "skrikekuren". i dag er dag 3. vi følger den ikke slavisk, men går inn når vi føler at det passer. det skjærer i hjertet mitt, men jeg tror dette er rette måten for oss. første natta sovnet hun kl 21.30 og sov helt til kl 7!!!!! natta etter våknet hun én gang. i kveld gråt hun ikke like intenst eller like lenge.. jeg ser lys i tunellen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er babyen din? Vet ikke om jeg ville gjort det hvis du synes det er ille hjerteskjærende å høre på. Sikkert verre for babyen din. Men hvor lenge er det snakk om skriking? Minutter eller "timer"?? Hvis du har en liten baby, så har jo babyen et behov siden babyen skriker sånn.....kanskje lett å si for meg,men jeg synes det høres litt ille ut, men du sier ikke noe om hvor lenge det er snakk om eller hvor gammel babyen er..

Skrevet

Hei...skriker hun lenge før dere går inn? Jeg får litt vondt inni meg hvis det er hylskriking over lang tid, jeg da...men du gjør jo det som føles rett for dere.

Skrevet

Vi tok en slik en vi også. Han er 10 mnd og gradvis ut gikk ikke her så som siste løsning prøvde vi. Han har tidligere sovet bra, men etter flytting har det vært veldig slitsomt og mye kaos og skrik.

To dager tok det her. Første dagen var ille. Vi gikk inn hvert 5. minutt. Andre dagen var det mye bedre. Tredje dagen sovna han helt fint. Vi gjennomførte på alle lurer på døgnet og var konsistente. Glad for det nå, men var jo lite gøy der og da:(

Skrevet

hun er 6,5 mnd, gammel nok til at jeg vet hvorfor hun skriker. det er kun fordi hun vil kose seg med puppen til hun sovner, og gjerne ha den i munnen mens hun sover også. hun får et måltid grøt og pupp før hun legger seg, så jeg vet at hun ikke er sulten. jeg vet også at hun ikke har vondt, for hun slutter å gråte og smiler når vi tar henne opp. vi går inn ca hvert 3. - 5. minutt i begynnelsen. lar det gå litt lengre tid etterhvert, opp til ca 7 min. har kun gjort det på kvelden, dagen er ikke noe problem:)

Skrevet

Sikkert bra, men ville tatt henne opp hvis dere må gå inn slik hvert 7. min i flere timer om du skjønner.

Skrevet

ja det har vært maks 45 min før hun har sovnet. og på slutten er det ikke akkurat hylgrining. lar henne ikke skrike hysterisk i flere timer nei :)

Skrevet

Ja, vi merka jo at han holdt på å sovne etterhvert med vår da. Så første kvelden tok det lang tid. mellom 1,5 og 2 timer. neste dag 45 min. Og om morgenen når så griner han ikke heller. Han bare pludrer fornøyd:)

Skrevet

det er godt da:) hvor mange dager tok det hos dere? legger han seg uten protest nå?

Skrevet

ser du skrev 2 dager lenger opp her:) men er det slik at dere bare legger han ned i senga si, og så sovner han uten å gråte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...