Gå til innhold

flere med bebe confort high trek, bremseproblemer ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

hadde en 2005 modell av bebeconfort high trek med håndbremse, og lås, som aldri fungerte, så gikk å klaget da ringte de opp fabrikken og de sa at jeg måtte få den nye modellen med sånn lås foran bakhjulet, pga mye problemer med de eldre modellene, og han i butikken ba meg ikke si det til andre.. ?!?!? var nok redd for at alle skulle gå inn og kreve ny vogn eller noe.. herregud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en venninne med samme problem, men hun nekter å inrømme det, den vogna er jo bare SÅÅÅÅÅ fantastisk, aldri noen problemer med den :P

Skrevet

Jeg har 2006 modellen, og har aldri hatt noen problemer med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...