Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 hadde en 2005 modell av bebeconfort high trek med håndbremse, og lås, som aldri fungerte, så gikk å klaget da ringte de opp fabrikken og de sa at jeg måtte få den nye modellen med sånn lås foran bakhjulet, pga mye problemer med de eldre modellene, og han i butikken ba meg ikke si det til andre.. ?!?!? var nok redd for at alle skulle gå inn og kreve ny vogn eller noe.. herregud
AneB Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 har en venninne med samme problem, men hun nekter å inrømme det, den vogna er jo bare SÅÅÅÅÅ fantastisk, aldri noen problemer med den
mammatilpia Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har 2006 modellen, og har aldri hatt noen problemer med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå