Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Fikk plutselig for meg at det var et kjempefint navn som ikke annethvert barn har. Har det fra hun som sang i gruppen Multicyde. Hihi.. Jeg synes det var kjempefint. Kan noen dunke meg i hodet og si ifra hvis jeg tar helt av på elendig navn her?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Syns det var et kjempefint navn!!=)men spørs om det ikke bblir et pop navn nå
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Ja, det ville vært typisk ) Eller at jeg ikke får brukt det uansett, for mest sannsynlig er det en liten gutt som hopper på blæren min!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 hehe!da får du spare det til neste gang=)
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes ikke det var så fint... beklager... har aldri hørt det før, og altfor uvanlig for min del. Vanskelig stavemåte for et barn også. Høres ikke så "norsk" ut...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Kjempefint navn! Sønnen til en jeg kjenner heter forresten Anéas
fairy Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Hehe! ..og når han sier navnet sitt tror alle at han heter Andreas men ikke klarer å snakke rent? Neida, det er et fint navn, men jeg hadde tenkt sånn altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå