blir 3 barnsmor Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 ok, inspirert av frisørinlegget . . gir dere gaver til forloverne? og hva gir dere ? eg har aldri vært forlover, men min samboer var forlover for 2 år siden og han fikk ingen gave ?? . hmmmm
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Vært forlover to ganger, men har aldri hørt at det er vanlig å få noen gave for det.... Det er en ære i seg selv å bli valgt til forlover synes nå jeg :-)
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har vært forlover selv og fikk ingen gave - noe jeg var skuffet over fordi jeg la utrolig mye arbeid i det hele og følte jeg fortjente å få en liten takk i form av en vinflaske e.l. I tillegg kostet det meg mye penger å være forlover, alt i alt tror jeg jeg endte opp med å bruke rundt 2000 kr på ny kjole (som brudenønsket at jeg skulle ha, men ikke betalte for), utdrikkingslag og annet + bryllupsgave og reise til og fra bryllupet, med andre ord kostet bryllupet deres meg et sted mellom 4000 og 5000 kr, og det er mye penger for en student! Men ikke misforstå og tro at jeg ikke satte pris på oppgaven, det var veldig hyggelig å bli spurt og å være med på det hele! Men jeg vet i alle fall nå hvor mye tid, penger og energi det kreves av en forlover - og det fortjener en liten påskønnelse. Så mine kommer til å få en gave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå