Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 jeg er: - Pågående: (Han kan ikke fatte og begripe at jeg må høre fra han/være med han mer en 1-2ganger i uken. og hvorfor må han absolutt svare på alle meldinger jeg sender han, eller ringe meg opp igjen når han har ubesvart fra meg?) - Gniten (han skjønner ikke problemet med at jeg kan dra MITT mastercard for og bestille pizza, enda lønnskontoen er tom) - Falsk (fordi jeg sier til alle at det går bra når de spør hvordan jeg har det, fremfor og legge ut om alle svangerskapsplager) - Klagete (her er det ikke lov til og be om hjelp til NOE- det er syting. Bær din egen kasse brus opp de hundre trappene til leiligheten) - Sytete (det er ikke lov til og legge seg ned på sofaen, og be om et glass vann, eventuelt en påsmørt brødskive etter endt arbeidsdag, da syter jeg) - Lat (jeg spurte om og bli hentet på jobb etter enda en 12timers arbeidsdag) - Stressende (det er i følge han HELT unødvendig og kjøpe vogn 1hel mnd før termin, hvertfall ikke bilsete, stellebord og alt det andre jeg har kjøpt inn) - Kjedelig (jeg er dritt kjedelig rett og slett, det er ikke noe gøy og være med meg, for jeg er kjedelig, ikke han, men jeg, gørr kjedelig rett og slett) - Dårlig mor (ingen kan bli mamma hvis de er så dum at de ikke kan hovedstaten på alle land i denne verden, det er allmenn kunnskap) Slik ser altså min kjære på meg. Fantastisk og vite at jeg er så verdsatt og elsket!! Og på spørsmål om hvorfor han sier han elsker meg? Joda, jeg er jo snill, og så er jeg pen.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 uff stakkar deg....... *trøsteklem oversendes*
Bohema77 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Uff, ikke ale menn er like følsomme og de forstår slett ikke hvordan det er for oss å værre gravide! Jeg viste innlegget mitt til mannen min, så kan han se hvordan vi opplever det. Han er heldigvis ikke slik ennå, men han kan vel bli lei han også på slutten av sv.skapet. Fortell han at det blir ekstra vanskelig for deg å være gravid når han ikke forstår og be han late som han forstår!!! Litt skuespill en periode må han tåle, skal han få seg noe barn! Klem!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Ikke for å være frekk, men hvorfor i HELVETE er du sammen med en sånn fyr? Han har jo bare et negativt syn på deg jo. Skjønner ikke at du klarer å være sammen med en som ser på deg på den måten, du fortjener vel noe bedre enn han derre, synes du ikke det da??
Sissy-mams Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Spør om han ville bytte! Så kunne han få gå gravid og i tillegg høre på slikt sprøyt og kultent prat! Fy for en ego! Kanskje bra for egoet hans at det i det hele tatt er noe han kan bedre enn deg? Hovedstader er jo så fryktelig nyttig å kunne... Empatien og omsorgen han er det dessverre lite av. Stakkars deg! Trøsteklem overbringes herved.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Typisk mannfolk! Skal ikke gi en drit, ikke følelser eller sympati.. Om han sier du er kjedelig, så er det han som er kjedelig som ikke klarer å finne på noe annet å si.... Jeg vet akkurat hvordan du har det.. skjønner ikke til tider hvordan min kan elske meg, da han rett og slett driter i meg og snakker stygt til meg.. Jeg er å så pen, snill og han trenger meg! haha
Jenniegirl Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 helt utrolig at det får an!! Stakkars deg.. Han bør jo bare vise deg mer respekt da! Jeg ville ha krevd det av han var jeg deg. Forklare at han må prøve og ha mer forståelse for din situasjon, at det er tungt nok å gå gravid om du ikke blir nødt til å "jobbe" med han og.. Hele greien hørses helt banalt ut for meg.. Eier han ikke medfølelse?? Han må virkelig få realitetsorientert seg.. tenk når barnet kommer.. blir jo mye pes da.. våkenetter osv .. ser for meg at det er sånn du må ta.. fordi han må sove og være opplagt til en ny dag.. Sorry at jeg slenger mye drit om din mann.. men jeg blir bare litt sjokkert og frustrert når jeg hører sånt som dette.. du er jo sikkert glad i mannen og han har sikkert mange fine sider også.. men dette ble litt drøyt for meg.. Msan behandler ikke en gravid dame på denne måten. Jeg ønsker deg lykke til videre.. sett din mann på plass, det fortjener han tydeligvis!! klem
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Har hatt en slik sambo jeg også.....han er singel nå!!!! =)))) Har funnet meg en som er rake motsetningen av det du beskriver. De finnes, heldigvis, selv om jeg ikke hadde drømt om at jeg skulle være så heldig! Enkelte er mannsjåvinister og egoistiske og til tider psykologisk nedbrytende. Er en ting å gjøre med slike, og det er å forlate dem!!! Man klarer ikke å snu dem!!! Ta vare på deg selv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 VI må jo huske at vi er hormonbomber vi også da.... Føler mange ganger at mannen min er komplett idiot og skjønner ikke hvorfor vi er sammen,-men så blir man plutselig rasjonell igjen, og hormonene kommer under kontroll for en stakket stund, og man er glad for at man har valgt den man har valgt ) Ble jo spurt her en dag, da jeg hadde hatt en super dag og var i kjempeform, og ikke hadde noe spes å gjøre på ettermiddagen,- "da kan jo jeg slappe av, så kan du klippe plenen!"!!!???? Hallo,- han VET at husarbeid er det verste for min BL, og å skyve rundt på en gressklipper er neppe mye bedre, og at når jeg har en god dag så bør jeg få nyte den med å gjøre bare det jeg har lyst til... Nå i ettertid ler jeg litt av det, men der og da ønsket jeg ham død. Han har ikke spurt mer om det forresten ;o) Håper at ditt utbrudd også var et lite (?) hormonutbrudd, hvis ikke bør du vurdere å snakke seriøst med ham. Enklere å være alenemor for en unge, enn å være det for to..... Lykke til
Krysia Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Hei, vis ham lista! Alt er tatt ut i ytterste konsekvens, veldig fint skrevet, og så så mye samlet på ett sted. Det KAN jo tenkes det kan gå noen lys opp for ham...
Brenda med 2 ute Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Hvorfor er jenter sammen med idioter? Leser om mange her inne som blir fornedret av sin "kjære" som de kaller ham. Jesus Christ! Hva er problemet, stikk det er ikke noe liv og leve sammen med noen som ikke elsker deg eller respekterer deg....en fyr som ikke en gang orker og løfte på ræva og hjelpe til når man har det vondt... Blir så frustrert, hvorfor står dere ut med dette? Søk proff hjelp om dere ikke klarer og dra selv. Væææær så snille! "frustrert"
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Jeg sier bare "ut med pakket, ut med skiten"!!! Hadde aldri godtatt å bli behandlet sånn... Må si meg enig i brenda over her. Mange her inne som godtar litt for mye syns jeg... Et forhold skal være basert på BLA gjensidig respekt... Kan ikke akkurat si at han viser dette for deg HI. Nei finn deg noen som tar vare på deg og som respekterer deg slik som du ER...
mamamaria Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Men heldigvis er han MR.PERFECT??? La han få lese litt her på BIM og lese alle klage-innlegg! De fleste er sytete (les: har plager), er 'lat' (les: trøtt), er 'stressende' (hvorfor i all verden skal vi ha seng og vogn osv til babyen????). Nei, det er tydelig at han blir verdens beste pappa siden han kan all verdens hovedstader!!! Jøss! Mannfolk altså... Nei, bare vær "lat", "sytete" og "kjedelig" du (det er bare du som kjenner kroppen din og vet når du må legge deg ned!)... og tror ikke bebisen kommer til å bry seg om verdens hovedstader. Du blir nok en knallbra og verdens snilleste mamma!!
22.12.2009 Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Hadde min samboer värt sånn så hadde jeg kastet han på dör for lenge siden, uten tvil. Du kan jo si til din kjäreste at det er vanlig allmenne kunnskap å kjöpe vogn iallefall en mnd för, babyen kan jo bli födt for tidlig, og det kan jo väre bestillingstid på vognen. Men så kan du jo bare si at det er hans ansvar at det står en vogn klar til du har födt... idiot altså.
Fødeklar_ja! Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 * sende dæ en klem * e ikke lett å ha det sånn nei, hadde det sånn med forrige kjæreste/samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå