Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 er det flere som studere fulltid og har små barn også.jeg har veldig lyst å studere md små babyen min. de som gjør det ,kan gi mg noen råd . and fortelle mg hvordan går dt? og hva syns de.
Mamma27oggutta Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg skal til på 2.året som sykepleiestudent på fulltid. Gutten min er 1.5år, var 6mnd når jeg begynte. Pappaen tok over resten av permisjonen når jeg begynte på skolen. Synes det har gått veldig bra, over all forventning i grunn. Var jo innstilt på at det kom til å bli veldig tøft og slitsomt, det har det selfølgelig også vert til tider, spes rundt eksamen. Jeg har 1.5t reisetid til skolen hver vei, men heldigvis begynte de med et nytt opplegg i fjor slik at det ikke var så mye obligatorisk undervisning, så jeg har lest mye hjemme på kveldstid for å få mest mulig tid sammen med gutten min. Har også fått all praksis i nærområdet mitt fordi jeg har barn. Nå vet jeg jo ikke hva slags studie du skal til på, men jeg tror at så lenge det er noe du virkelig vil gjøre så greier du det fint. Det blir nok travelt, og du må vere innstilt på å gjøre en innsats, ellers vet jeg ikke hva mer jeg skal si enn Lykke til:)
ashi og mamma Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 jg skal også begynne på sykepleie utdanning men deltid... pappaen hans skal også begynne på skolen fra nov. så da trenger vi nok en dagmamma.men takk for inspirerende svar
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg begynner 3 året på barnevernsped. utdanningen nå i august. Så jeg har ikke så mye erfaring å dele med deg enda. Jeg er veldig spent på hvordan det går. Men satser på at det går fint. Blir nok en annen studenttilværelde enn hva jeg hadde før jeg fikk barn da:) Gruer meg til å se så lite til lillegutt...(han er 1 1/2 år nå)
arcticlight Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg har en gutt som fyller 2 i sep. Har akkurat fullført videregående som jeg hoppa av tidligere, og skal nå begynne å studere til høsten. Jeg syntes det gikk veldig greit når jeg gikk vgs, jobba veldig hardt for å få gode nok karakterer og det er selvfølgelig tyngre dager, og man trenger nok en barnevakt i ny og ne, men sålenge barehagen har åpent, og de du skal studere med og hos har forståelse for at du har barn, og du har noen som kan trå til når du trenger det så er det ingen problem å studere! Se på det som en sikkerhet for deg og barnet ditt for framtiden, det blir lange dager men er verd det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Hva får en i lån av lånekassen og tillegg for å være foreldre når en studerer ? Vi har to barn og jeg er samboer. Er avhengig av to inntekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå