Northernlights Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 havner i den køen som tar lengs tid,selv om den er MYE kortere enn den rett ved siden av. Jeg havner alltid i et eller annet uplanlagt og overraskende, samme hvor jeg enn er, og har vært med på hele 2 nødlandinger med fly. Etter hverandre! Jeg må alltid vente lengre på ting jeg har bestilt,enn andre folk. Fks bestilte jeg meg oppvaskmaskin i fjor, og fikk først sendt ei som lakk som ei sil. Så fikk jeg tilsendt et minikjøleskap! Og måtte vente enda nesten 10 dager før jeg endelig fikk oppvaskmaskina mi. Og nå,i dag averteres møblene mine i lokalavisa med feil telefonnummer. My life... ....my luck..... i dag var det kke greit å være
Pysa Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Oj, da! Blanke ark og fargestifter tel, i morgen, vettu!
Northernlights Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Og, for ikke å glemme nå når jeg nettopp sjekket nettbanken min,fikk jeg enda et aldri så lite Oida-moment; Vi skal leie flyttebil selv, og de sa tydelig at de skulle HOLDE 1056 dollar til vi leverte tilbake denne flyttebilen ved enden av leien. Men hva ser jeg? Joooda,de har tatt ut pengene NÅ! Grrr!! Jeg har ikke tusen dollar å sjonglere med nå som vi skal flytte. Hadde ikke regnet med de gjorde det før 4.august, som de lovte! åååååh,skjer bare meg,sånne ting =(( ((rive meg i håret!!))
LINDA*** Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Heh..Jeg er av typen som aldri vinner i lotto... My luck:( Mens nabo'n min har vunnet 2 ganger 1.premien!! akk
Northernlights Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Vi er sikkert en del Donald Ducker her inne også ;o) Bare lyst til å gråte akkurat nå. Fatter ikke sånne digre firma kan love noe,og så bare ta penger fra folk sånn. Sa jeg forresten at jeg bestilte flybillett for 9 åringen min, og de tok ut 260 dollar forrige uke, men så sa de at nei,man kan ikke bestille for barn på nettet fra a-b,så c-d! Men jeg skulle få tilbake pengene. Om 5-7 dager... Grrr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå