Gå til innhold

Kvalmen TILBAKE???

Anbefalte innlegg

Skrevet

POKKER!

jeg har hatt det så fint denne uka. første uka tilbake på jobb og det gikk over all forventning. Kastet opp i går morges, men sto tross alt opp kl. 06. I dag var jeg MØKK sliten oh kom meg ikke opp. heldigvis har jeg aktiv sykmld, men dette er dritt! Hååååper ikke det varer, men har ikke blitt bedre i dag altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har jo ikke vært såååå kvalm som du tydeligvis har, har kastet opp bare 3-4 ganger og alle gangene var første uka etter at jeg hadde flydd til den andre siden av jordkloden og hadde et kjempeintensivt opplæringsprogram med jobben, så kan vel egentlig ikke si noe...

men... gjør det likevel :) jeg trodde også at jeg var helt ferdig med kvalmen (har vært kvalm, men greid å unngå å kaste opp) da jeg tippet over til 12 uker og jeg hadde flere dager uten at jeg kjente noen ting - men dessverre varte det ikke... har noen tilbakefall nå og da, men det er slett ikke sånn som for et par uker siden. Nå kjenner jeg det kanskje en gang om dagen om det er så ofte, mens jeg før var konstant kvalm.

Krysser fingre og håper det går den veien for deg også :)

(jeg tipper over til 15 uker i dag eller i morgen tror jeg)

Skrevet

når jeg gikk med førstemann så var jeg dårlig fra uke 9-13 hadde opphold i 2 uker og så var jeg dårlig til uke 15...ikke morro å bli dårlig igjen når man først tror at man er kvitt kvalmen!

Skrevet

Sånn har jeg det enda,kokosyklus.... Har en god uke,så bang!,så er det på'n igjen! :-(

Spydde flerfoldige ganger dagen(opptil 20,usch!) de første 15 ukene,så bedra det seg litt,men er enda støtt kvalm,22+2. Tror bare nån av oss må slite med det,ikke så mye å gjøre heller,har prøvd alle triks,og det eneste som hjelper på, er hvile og sykemelding. Veldig kjedelig...

god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...