KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Cornelia trenger en ny vognpose til vinteren, hun blir 2 år i mars:) Hvem enbefaler du??? =)
melkekua™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er superfornøyd med min Basson voksipose.
lenej :o) Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 eg er superfornøyd emd voksi-posen min da. den er så fin og, har helt sort og grå simo vogn, å sort og grå voksipose. dem er så flott ilag :)
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Må henge meg på Ticket 2 Heaven !!! Supergod, myk og varm. Og siden den er i dun blir det ikke klamt etc. Også er den faktisk beregnet opp til 5 år. Stor og god )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar:) Hvor kjøper man ticket2heaven da?
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 er en del nettbutikker har jeg sett snakk om her inne. Kjøpte de på butikk her i byen. Ellers skal jeg selge den ene min tror jeg, så du kan jo sende meg en pm om du er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå