Gå til innhold

Er det mulig.... Kjenner dere noen sånn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, fikk meg en latter nå=)

Fy søren, der var det mye rart ja. Lurer på hva de tenker, de som gjør sånt? Litt sosial intelligens mangler de hvertfall.

Skrevet

Og nei, tror ikke jeg kjenner noen=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Uff...nå kom jeg til å tenke på meg selv på bim-treff på peppes der jeg måtte ha igjen 15 kr da vi regna sammen prisen på maten og tipsen. Lang historie, og de andre visste jo ikke bakgrunnen, så de må jo ha trodd at jeg var den gjerrigknarken!:-/ Men var slik at jeg bare MÅTTE ha nok til å kjøpe frokost til dagen etter, og hadde ikke kortet mitt da og kjæresten min var ikke i byen, så hadde bare de pengene.

Skrevet

Hahaha. Det verste, tror jeg, er at sånne folk ikke skjønner hvorfor folk ikke gidder å ha noe med dem å gjøre etter hvert. Gurimalla.

Skrevet

Grøss!!!

Tenk på de stakkarne som er sammen med sånne da - eller de er kanskje single på livstid;-)

Skrevet

mamma og pappa hadde ei jente boende hos dem, (hu va vel 25år )

bodde hos dem i endel mnd

skulle egentlig betale litt for seg, men gjorde aldri d, gjorde heller ingenting annet bra fore, tvert imot, rota, spiste vår mat og hadde folk m som gjorde d samme...

da mamma og pappa ba henne flytte så ble hu så sur!

og HUN KOM EN DAG OG HENTA KRYDDER DÅSEN HUN HADDE LIGGENDE !!!

'

Skrevet

naboen min er forresten og en sånn! her er en til: jeg var i byn en kveld og skulle ta taxi hjem, han var også i byen og ringte meg om han kunne følge meg og spleise på taxien!

selvfølgelig svarte jeg og han kom.

da vi var fremme og d skulle betales sa han mens han gikk ut av bilen :

"Du må betale, jeg har ikke mer penger for kvelden jeg!!!!

Skrevet

HAHA :o) Fikk meg en god latter, samme med de to andre i rommet.. Går det virkelig ann å være sånn..

Skrevet

der fikk jeg mange bra tips ja...hehe:-)Folk er jammen rare!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...