manonym Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Har måtte tilbringe dagen på babyverden ida, kom ikke inn på sida her. Spørde til slutt på bv om noen viste hva som foregikk da en fortalte at hun hadde kommet inn da hun googlet det. Nesten abstinenser av hele greia=) Godt å være tilbake!!!
manonym Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2007 Hm, fikk mail fra moderatoren der det stod at innlegget jeg skrev om DIB ble slettet, reklame for annet forum, hehe=)
LisaColli Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 hehe, fikk antydning til abstinenser jeg også, hehehe
manonym Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Jepp! Blir virkelig gale når jeg må inn på et annet forum for å holde ut liksom, hehe=)
melkekua™ Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Herregud...er de virkelig så strenge på babyverden???Sletta di innlegget ditt? Godt du kom deg tilbake til DiB )
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg kom meg fint inn, da dinbaby.com ikke funket, så brukte jeg en link jeg hadde fulgt som lå i loggen;-) Voila, inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå