OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Ser ut som om jeg ikke slipper unna likevel:( Hvor kan man få kjøpt et billig men bra bl-belte (eller hva det heter)??? Er ikke mange ukene igjen, så trenger ikke noe dyre greier..
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Er du sikker på at du trenger ? Jeg har hatt BL hele svangerskapet men har ikke noe belte. Til gjengjeld har jeg lyttet til kroppen og senket tempo MYE. Men det kommer jo helt sikkert an på hvor vondt du har og hvordan vondt
tommine Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Hos en bandasjist butikk . Søk på gulesider.no på badasjist så får du oversikt over der du bor..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har hatt bl siden uke 11 og har kjøpt bekkenbelte hos fysioterapaut. Jeg synes beltet er veldig behagelig på og bruker det nesten hele tiden. men jeg har også hørt andre som mener det motsatte. Jeg var heldig og fikk låne et belte hos fysio i en uke for å kjenne om det var noe for meg eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå