OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Ser ut som om jeg ikke slipper unna likevel:( Hvor kan man få kjøpt et billig men bra bl-belte (eller hva det heter)??? Er ikke mange ukene igjen, så trenger ikke noe dyre greier..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 hei, vet ikke hvor du bor. men i bergen får man kjøpt på kvinneklinikken. ellers har de på apotek og hos fysioterapauter. de varierer litt i pris. 400-600. kanskje du kan prøve å få tak i brukt siden du ikke har så lenge igjen?
Ioren Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg kjøpte mitt bekkenbelte hos fysioterapeuten min.. kostet 350,- tror jeg, enten det eller 300,- .. husker desverre ikke om det har noe merke,men det er helt enkelt grått strikk med borrrelås liksom....
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Jepp, bor i bergen=) Nå er jeg ikke så ofte på kk akkurat;) Men de har på alle apotekene? Var jo litt dyrt for noe som skal brukes i 5 uker da:s Kan jo håpe det forsvinner like fort som det kom:p hihi
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 ta deg en titt på finn.no du. finner sikkert noen som skal selge sitt.
Trollemor og snuppa! Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg ANBEFALER virkelig akupuktur! Det hjalp meg masse når jeg hadde bekkenløsning! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå