SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 noen som har prøvd? eller bruker de? lurer på om det er noe vits i å prøve... eller bare kjøpe annonnse på finn ;P
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Finnes det? Jeg tror kanskje jeg kikket den gangen jeg vanket på bim, uten at jeg husker at det var videre suksess (jeg ønsket å kjøpe en del ting brukt husker jeg).
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 http://www.dinbaby.com/felles/kj_p_salg_auksjon_dib var det jeg kanskje regnet med... he,he da får jeg kjøpe annonse istedet da kanskje...
Torpekjærringa Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg hadde satt det inn på finn jeg - tror det er veldig få som i det hele tatt titter inn på den kjøp/salg siden her ) Hva skal du selge nå da....?
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 he,he,he MÅ få vekk babyklær! Nå er jo vi ferdige med de og har ikke plass til alt sammen. For noen mengder det er jo helt sykt!!! Håpet jeg kanskje klarer få noen kroner istedetfor bare å gi det bort... Også er det to eller kanskje 3 vogner jeg skal selge, 2 gravid-bilbelter, og diverse ting som softbag'en, vognposer, vippestol, bæresele, babysitter... +++ hihiii
Torpekjærringa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Sleng inn en svær annonse på finn du ;o)) klem fra mæ ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå