Gå til innhold

Til dere som går over termin nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere modne?Har jordmor undersøkt dere?Jeg er bare 1 dag over termin..er ikke modn...hun skulle strippe meg idag,men klarte ikke å nå livmortappen..null modn...tragisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke på overtid enda men har en generell kommentar. Ofte kan man være moden lenge uten at noe skjer av den grunn. Andre ganger virker man umoden og så skjer alt veldig fort når det kommer igang. Det vil si at selv om du ikke er moden kan dette forandre seg i løpet av svært kort tid, så fortvil ikke. Med mitt andre barn gikk jeg med 3 cm åpning og var helt moden i over en uke. Nå var jeg moden med 2 cm åpning sist tirsdag og jeg er 38 + 0 idag. Har ikke merket noe nært forestående for de om så dette er altså helt individuelt. Det eneste de sier er at fødselen gjerne går veldig mye fortere når den først starter om man er moden en lang tid før barnet kommer. Dette er jo også både + og -. Lykke til og krysser fingrene for at du ikke går lenge over tiden.

Skrevet

Min JM sier jeg er moden, men hun klarer ikke nå det hun skal for å klare å strippe meg.... Det er NULL åpning, og jeg er 5 dager på overtid.

Ja, da hun sjekket meg var jeg 3 dager på overtid....

:((((((((((((((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...