Gå til innhold

Til dere som kjenner wow (onlinespillet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tilatter dere at deres mann spiller dette spillet?

Min mann jobber hver dag 100 prosent, han spiller ca. 2- 3 timer etter jobben. Litt frem og tilbake ,han er flink til å hjelpe meg med klesvask, henge opp tøy, småting etc. Men hva tillater dere andre der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj sambo spilte det spillet før, han satt hele døgnet omtrent. pauser for å gå på do og lage mat.. grrrrrrrrrrrrrrrrrr.. HATER det spillet :P nå spiller han et annet online spill da, hater det også, men et par timer på kveldstid etter snuppa har lagt seg er greit, med mindre jeg har lyst til å finne på noe med han! :)

Skrevet

Jeg har da ikkeno' med å kontrollere hva min partner bruker fritiden sin til, men jeg ville antagelig ikke ønske å ha en partner som ikke satte av tilstrekkelig tosomhetstid til at vi begge var fornøyde. Om tiden som ble savnet gikk til WoW eller avislesing er meg uvedkommende.

Skrevet

Da sambo var i full jobb spilte han 4 kvelder i uka (ETTER ungene hadde lagt seg). Nå er han sykemeldt og har vært det siden januar og da spiller han ganske mye på dagtid og 4 kvelder i uka. Spiller endel på dagtid fordi det er der han klarer å slappe av og sitte behagelig (er sykemeldt pga store nakke/ryggsmerter etter nakkebrudd i fjor) og han skulle jo egentlig ha vært på jobb. Han er flink til å være sammen med oss på dagtid også, men blir han veldig sliten eller får veldig vondt går han opp å setter seg.

De 4 kveldene er et kompromiss mellom oss. Kranglet mye ang denne spillingen (før vi fikk barn) og ble da enige om hvilke kvelder han kunne spille og hvilke kvelder han er sammen med meg på:-) Fungerer utmerket og kan absolutt anbefales:-) Har nesten ikke vært noe krangling ang spillingen siden:-D

Skrevet

Han spiller når han måtte ønske det. Jeg spiller også WOW av og til så jeg kan ikke nekte han noe som jeg selv gjør etter at snuppa har lagt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...