Gå til innhold

Attpåklatten:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med deg?? Hatt en fin sommer?

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Nå har jeg tatt rosenrot i 2 dager og gjett hva??

Synes jeg har hatt litt mer ork idag og har til og med klart å holde meg våken;-))

Skrevet innlegg til deg et par ganger som du nok ikke har sett tidligere i sommer:-)

Var 3 uker i Hellas og hadde minneseremoni for søsteren min der:-) Det var sterkt å møte alle vennene hennes som var nær henne, da hun har bodd på "øya" vår i flere perioder gjennom 25 år!!! Sterkt sterkt og varmt og sårt og masse tårer. Fikk en voldsom reaksjon når jeg forsto hvem hun hadde vært der nede også....hun har satt så dype spor i så mange mennesker og det er godt å ha delt sorgen med dem alle sammen:-)

Hvordan går det med deg? Det er jo ofte etter en stund at man får den store oppvåkningen på at man faktisk har mistet en nær og kjær person.....ting tar tid og de andre går videre i livene sine, mens vi som har mistet innser mer og mer for hver dag og uke som går at vi ikke har de her lenger..... Det er sårt og vondt i perioder, men etter en stund så leges sårene....og minnene er det vi sitter igjen med:-)

Har tenkt masse på deg og søsteren din:-))

Klem klem

Skrevet

Hei!

Så bra!!! Glemte kanskje å si at det lønner seg å ta to om morgenen og kanskje en på ettermiddagen de første dagene! :o) Det sa en healer til meg!:o)

Nei, vennen, det har jeg ikke sett! Skjønner ikke lenger hvordan jeg søker her inne:o(

Så utrolig godt for dere, å få oppleve hvor stor betydning din søster har hatt for de andre også! Det er godt å se at andre også sørger med dere.. Det varmer å se at andre også har samme gode syn på den du har mistet, å vite at hun var så mye for andre også..

Skjønner godt det var rart og tungt også!

Som du sier, livet går videre for andre, mens du selv står der og såvidt har startet på en tung tung vei selv.. Det er _da_ en trenger bekreftelser på at noen "ser" deg og forstår!

Jeg har begynt å snakke med en dame.. Var der første gang i går, det var utrolig godt! Godt å høre at du er normal og godt å høre at du reagerer på en sunn måte!

Var godt å få noen "nøkler" å ta med seg videre på veien.. På veien til et liv hvor mamma kun lever i mitt hjerte!

Jeg prater mye med mamma, skriver til henne og Theodor sendte kort til "himmelen" når vi var på ferie...

Hun blir ihvertfall aldri glemt!!!! Er dypt savnet......

Takk for tankene, har tenkt på deg også!!!

God klem

Skrevet

Kjære deg,

Så godt at du tar tak i det og søker noen du kan snakke med. Det er superviktig!

Kan jeg få lov å spørre om hva slags dame du var hos? Svar meg gjerne på pm, trenger jo ikke legge ut alt her inne;-)

Jeg kjenner også at jeg har et enormt behov for å snakke og snakke, og heldigvis har jeg mennesker rundt meg som jeg kan snakke med. Men noen ganger hadde det sikkert vært godt å ha noen som er helt utenforstående!

Det er ikke lett å akseptere at det er som det er, for følelsene kan man ikke styre, så en dag av gangen, og det å la stemninger og situasjoner få styre er helt greit synes jeg. Noen ganger ler jeg og andre ganger gråter jeg.....men kjenner at det er masse takknemlighet i å ha fått lov å være søster og fått lov å ha henne som min:-) Enorm takknemlighet kjenner jeg:-)

Vi tar godt vare på dem i hjertene våre - for alltid:-)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...