Gå til innhold

håper at noen kan svare meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på besøk fra 1. trim.

har hatt uvi nå i straks 3 mnd i strekk og jeg blir ikke kvitt det.

har hatt 3 pencelin kurer og ikke noe hjelper.

blir litt fortvila når jeg hører masse om nyrebekkenbetennelse, streptokokk B og for tidlig fødsel pga det...

noen som har vært borte i det samme og blitt frisk igjen?

eller er det noen som har erfaring med dette som kunne tenkt seg og dele de med meg.?

både jm og fastlegen er på ferie så jeg kan ikke få prata med de før begynnelsen av aug.

vikare legen kan nesten ikke norsk og er ikke noe okey.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en venninne som har opplevd det samme. Hun har kronisk uvi og gikk på mange kurer da hun fødte sitt første barn. Det gikk iallefall helt fint med jenta hennes, legen hadde sagt at alternativet til pencilinkur (å ikke bli behandlet) var mye farligere så du har ikke noe valg. Min venninne skal nå ha nr 2 og har valg alternativ behandling denne gang. Prøvd forskjellig utredning, akkurpunktur osv. Hun har sluppet unna med 2 kurer så langt og nå er hun 18 uker på vei.

Håper det går bra med deg og den lille. Jeg vil anbefale deg å forsøke alternativ medesin også. Uansett så er ikke pencilin å foretrekke i noe svangerskap da.

Lykke til

Skrevet

Anbefaler deg å prøve akupunktur!!

Drikk masse masse masse, og drikk gjerne appelsinjuice også.

Prøv også tranebærkapsler, ta de hver dag!!:))

Lykke til:))

Skrevet

takk for svar. :)

det var jo godt at det gikk/går greit med henne/dem. :)

blir så fryktelig dårlig av medisinene så jeg hadde håpet på å få slippe..men men...

rart med det... har til dags dato aldri vært plaget eller hatt uvi.

første svangerskapet gikk knirkefritt uten antydning til noe som helst.

hva slags alternativ medisin er det din venninne bruker?

tar selv tranebær og c-vitamin og drikker masse juice og vann osv.

Skrevet

Ta blåbærbladekstrakt i kapsler, eller blåbærkapsler. Det tok eg, når jeg hadde det en gang, og det klom ikke tilbake. Når eg første gang tok antibiotika, kom det tilbake etter bare en uke.

Videre drikk masse apelsinjus. Det gjør urinen sur, og det liker ikke bakteriene.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...