Mini m/4 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 jeg har tatt fire tester, alle positive. Tre av de tok jeg fre, lør og man og en i går! På mandag var jeg på sykehuset og hadde etterkontroll etter en ma / mola. Forteller legen om testene, uavhengi av de skulle hun ta en innvendig ul, hun titter og ser og undersøker, konkluderer med at hun mener mensen er på vei! altså ingen graviditet! Jeg tviler på henne, for hodet verker, kvalm som rakkern, hul i magen etter jeg har spist, trøtt som fy, økt utflod, små stikker i magen litt vondt i korsryggen, flyr på do i ett sett, løs og hard i magen omm hverandre og det er 44 dager siden sist mens! Kan legen se feil eller juge?? Kan fire tester vise feil?? kan kroppen min gi meg så mye pyton når det er ferie og jeg ikke gjør noe?? Skal en uke på ferie nå, og har ikke mensen kommet da, så blir det legekontoret på meg for å sjekke opp hva i huleste det er som skjer! Dette var bare min forvirrede utblåsning ;-) ha en fin kveld :-)
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Ljuge gjør vi nok ikke... men av og til kan leger ta feil. Mest sannsynelig har du nok vært gravid en liten stund. Dessverre får man nesten aldri falske positive tester. Du kan være syk på annen måte og bør av den grunn gjøre en ordentlig sjekk hos legen din. Lykke til se forøvrig www.pernille.info for mer info om falske positive prøver.
Steinbukken75 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg hadde en sa, og testet positiv noen uker etter jeg mistet. Legen fortalte meg at en kan teste positiv med en urinprøve i inntil 4 uker etter avsluttet svangerskap. Jeg hadde svangerskapsplager flere uker etter spontanaborten - tror det er ganske vanlig. Vet ikke om dette hjelper deg noe?? Håper alt ordner seg for deg Mini! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå