Gå til innhold

HJELP va er det jeg plages med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen kan svare meg, har i de siste dagene, hatt vondt framme i lysken, å så går det bakover mot ryggen å iller opp, det er sjikklelig vonde smerte, som sitter i en stund, så går det åver.. Å så kommer det tebake litt senere å sånn kommer det å går det.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ik hatt det før så vet ikke hva det er. Men du burde prate m lege el jm for d kan være bekkenløsning og da burde du få henvisning til fysioterapaut!

Lykke til ;-)

Skrevet

Jeg også hadde en del vondt i lysken... Men ikke mot ryggen :S

Men jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg over, det er visst bare de musklene rundt livmoren som strekkes :P

Det var hvertfall det hun sa :)

Håper det ikke er noe ille da :)

Skrevet

Håper det ikke er bekkenløsning.. huff.. har hørt rykter om at der vondt..

Skrevet

hei:) jeg fikk plutselig vondt i underlivet på tirsdag, kjentes ut som det gikk strøm gjennom "organene" der nede(i mangel på bedre ord:/) måtte krøke meg sammen. vet ikke om det kan likne på det du har? så vanskelig å forklare... legen mente det kunne være bekkenet til meg.

Skrevet

Da var jeg til legen , å fikk beskjed om bekkenløsning, å henvisning te fysoterapaut.. fysj.. å han sa det kom til å bli værre enn dette.. takk for den liksom.. Synes synd i alle som er plaget med dette jeg :(

Skrevet

dette ooooser det bekkenløsning av!jeg har det på samma måte

Skrevet

da har vi noe nytt å diskutere på byåsentreffet.. ;) hehe

Skrevet

Har sel vbekkenløsning og høres ut som lignende smerter!

Gå til legen og hvis det er bekkenløsning så får du kommet deg fort til behandling. Kansje du slipper at det blir så ille!

Skrevet

yess;o)det kan du banne på...hihi..mitt er foreløbig stabilt,men overraska over at jg ikke har fått noen henvisning til fysio..fikk bare beskjed om å roe helt ned for å se om dette alene hjalp jeg,så kunne jeg evt få fysio fra neste mnd..åssen går det med en liten en hjemme sammen deg med dette da? klarer ikke bære en handlepose fra rema engang uten store problemer jeg..

Skrevet

Går sakte men sikkert, i dag lå jeg på golvet å lekte med han, å så plussselig kom æ meg ikke opp fra golvet.. va sjukt.. Men heldigviss fekk e besøk da.. Uff..

Skrevet

kjenne te den ja...tørr ikke legge mæ på sofaen om ikke sambo e hjemme æ,for da hende d seriøst æ må ha hjelp te å komme opp igjen

Skrevet

huff.. ja da e det nokk det samme som mæ.. hehe... så kjiipt at det skal gå ann å få så vondt te tider ...

Skrevet

veit:o/ og temmelig frustrerende å tenke på at de e nesten tre hele mnd igjen! iiiiiiiiiiiiiiiihk!

Skrevet

4 måneder.. Iiiiiiiiiik :P heeh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...