Beibi82 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Dette styret med den ul'en har gått helt i hodet på meg. (var på tidlig ul for å sjekke tilstanden, (5+6) men han fant ingen hjerteaktivitet. Han 'beroliget' meg og sa det var for tidlig ennå) Klarer ikke tenke på så veldig mye annet.... Så i dag kjøpte jeg to tester til. Har ikke noe særlig peil på hvordan en evt MA fungerer på kroppen, men antar at HCG hormonet vil synke..?? Tok de testene da, og de virker ikke like sterke nå ........om alt forløper normalt, har jeg hørt at hormonet skal dobles for hver tredje dag?! ....da sku' jo strekene vært knallsterke nå..eller???? Jeg er i dag 6+6... ...redd for at noe er gæærnt jeg....
veslamøy Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 hos meg ble ikke streken noe sterkere blå, selv om jeg var kommet lenger. Og når du var 5+6 når du var på UL var jo det ganske tidlig da. Det er jo ikke sikkert at du er kommet så langt som du tror heller. Jeg ble satt to uker tilbake på min UL. Selv om jeg var sikker på min egen termin. Mitt beste råd er at du bestiller deg en ny time til UL for og sjekke at alt er i orden, hjertet skal jo ha begynt og slå nå. Og forøvrig så skjønner jeg bekymringen din. Er likedan jeg også. Frem til nå har jeg hatt 3 UL, i uke 7,12 og 17.. Og jeg skal nok ha fler. Jeg er av pessimist av natur og kan ikke skjønne at jeg skal være så heldig og få barn. Jeg er nå i uke 23 og greier enda ikke og slappe av. Jeg får også hyppige kontroller hos jordmor pga dette. Hver 3.uke ca. Og alt ser faktisk bra ut :-)) Og det gjør det sikkert til deg og, men som sagt, bestill ny time til UL, først da tror jeg at du greier og slappe av :-)) Lykke til da :-))
Beibi82 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar av en med-pessimist ) Jeg bestiller ul i morgen igjen.. (har bestilt time til uke 12 også) Jeg ble satt tilbake nesten to uker selv, så er nok så langt (kort) på vei. Godt du blir fulgt ekstra opp, sånt liker vi å høre *applaus* Uke 23 ja.. du er jo over halvveis!! Masse lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå