Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Tomatbønner skinnfrie tomater på boks (gjerne di i chili eller hvitløk for ekstra sterk) fløte worchestersaus salt pepper basilikum paprikapulver og mye chili og hvitløk. serves med rømme og tortillachips. Det er oppskrifta på ei kjempegod salsasuppe som du kan lage så sterk du vil som mest sannsynlig satte i gang min fødsel. Vet jeg ikke har skrevet noe innlegg til deg før, men ser du er på overtid og syns veldig synd på deg !
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2007 Glemte å skrive vann, rødløk og tabasco
Gjest MMJ Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Er jo helt på gråten her... snuffsss... Ja, nå har jeg indigriensene til hva jeg skal kjøpe i morgen. Har prøvd det meste. Takk du
~Fanta~ Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Ta deg e skikkelig porsjon rømmegrøt, med masse kanel på;o))
Gjest MMJ Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Har prøvd med risgrøt... det funka ikke. Blandet en pose med kanel i 1 dl melk i går, det funket ikke. Men kan jo ha rømmegrøt til luch i morgen Det skal jeg faktisk
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 oh shit, en pose med kanel !!!! hørtes jævli ut ! jeg spiste også litt kanel på slutten husker jeg... null effekt...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 nå føler jeg med deg lilje!! håper virkelig et av disse rådene hjelper deg! Vi du ha et tips som kan hjelpe for å få babyen nedover i fødselskanalen (få bagen til å synke?) ta deg en tur i ulendt tereng, også gå skikkelig med hoftene.. prøv å hold brystkassa helt stille, og svai hoftene til hver side (og håp på at ingen ser deg) håper virkelig at noe av dette kan hjelpe deg lilje! )
Gjest MMJ Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Ja, så var det det... jeg kan nesten ikke gå, skikkelig plaget med bekkenet!! Babyen er høyt oppe på magen i følge JM og i følge ... så og si alle jeg kjenner... Kanskje jeg skal ofre meg og ta en tur.... men da blir det frem med krykkene i morgen... eller å KUN sitte på sofaen hele dagen... Takk for tipset *Lykkelig&Lykkeliten*!!!
mor_guttaboyz Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Må innom hver dag for å se om du har fått og krysser fingrene like mye! Har jordmor "røsket" for å utvide åpningen? Det gjorde jordmora mi siste gang når hun skulle sjekke åpningen. Åpningen gikk fra 4 til 6 cm mens hun hold på og hun ble skikkelig forskrekka. Ingenting var på gang før hun gjorde det og gutten var ute få timer senere. Få jordmor til å prøve (viss hun ikke har gjort det) og hopp til sengs med gubben dersom ingenting skjer. Det funka hos venninner av meg! En vet aldri og alt kan skje når du minst venter det! Lykke til!!!!!!!!!!
Gjest MMJ Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Takk mor_guttaboyz!! JM sier jeg er helt moden, men jeg har iiiingen åpning, og hun får ikke "tak" der hun skal for å kunne få til å strippe meg sier hun.. Hun sjekket på onsdag.... Uff, jeg virker nok kjempehysterisk, men jo mere jeg tenker jeg må roe meg ned jo mere stresser jeg...
Bellanotte Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 jeg fikk tips til å ha masse sex. Sæden inneholder visst hormonet som de bruker når de setter igang fødsel. Lykke til uansett
Gjest MMJ Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Jøsses Plutselig kom dette innlegget opp, hehe, så sprøtt!!! Var jo skikkelig klar for å føde, og så kom hun dagen etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå