Gå til innhold

avføring hos barn pa 9 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi pa 9 mnd har stort sett avføring en gang for dag. regner dette som normalt. det er bare det at hun i det siste har gjort i fra seg sa lite og så trykker ho veldig når ho skal bæsje. det kun en liten klump i bleia. har gitt henne to spise skjeer med sviskemos om morningen, men ikke mye hjelp her...Bleiene er sann passe tissevate. er det vanlig at avforingen er litt tørr? føler at hun får nok mat oxo, for ho er ellers blid og fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi mer svisker, så skal du se at det kommer =)

Skrevet

Når min er treg gir jeg myyyye mere svisker enn det.

Ca 1/3 glass med sviskesaft. Pleier å løsne da.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...