Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 10 dager holder ofte på rapene sine...

Noen ganger kommer den med en gang, men omtrent halvparten av gangene vil han ikke rape...

Som regel så legger jeg han til slutt ned i senga, når det ikke kommer noen rap på ca 5-10 minutter, men da våkner han som regel fort, og raper når han kommer opp. Slitsomt, særlig om natten, og fordi han jo da våkner, når han egentlig sover godt...

Ofte ender det i gulping....

3 dager på rad har det endt i en "oppkastgulp", etter en liten stund eller ved neste pupp, som jo ikke er noe kjekt, både han og jeg må som regel skifte... litt slitsomt hvis dette skjer når vi ikke er hjemme...

Min "teknikk" for å få opp rapen er stort sett det å legge han oppover over skuldra, og så klappe på rumpa/stryke på ryggen til han raper.. men som sagt, det virker ikke alltid...

Noen andre rapetips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge ham over fanget ditt, med magen ned, og stryke ham fram og tilbake over ryggen :)

Skrevet

en god regel er skulder mot skulder for å få han til rape. helsesøstra mi sa en gang at det var lurt å la han ligg litt flatt i fanget først, deretter reise han forsiktig opp. vannrett og så loddrett. det er iallefall vært et forsøk!

Skrevet

Mange gode tips her.

Jeg "satte" henne på fanget og støttet henne på rygg og bryst. Deretter vippet jeg sakte fram og tilbake. Husk å støtte hodet.

*RAP*

Funker kanskje litt bedre når de blir litt større - men det er en rape-slager ;)

Skrevet

Sette på kneet og vippe kneet opp/ned, mens du stryker fra nederst på ryggen og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...