Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Det er 12 dager siden jeg fødte, og er helt gruuusomt kåt! Vet man helst skal vente 6 uker, men ser jo stadig folk skriver at de ikke ventet, men gjorde det da de følte seg klar.. Men må vi da bruke kondom? Vi bader i badekar sammen, noe de på sykehuset sa var helt greit. Så hvis han er ren, er det da farlig å ha sex uten kondom? Det flaue her er at jeg aldri har hatt sex MED kondom før, så syns det er litt latterlig å begynne med det nå, etter å ha fått mann og barn liksom:P
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle være flaut med kondom. Det er jo veldig åpent der nede ennå, så du er nok litt mer mottakelig for bakterier og sånn, men tipper det går fint uansett hvordan dere gjør det. Han kan jo godt være helt ren først, da.. Forstår ennå ikke hvorfor kondom er flaut...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar:-) Mener ikke at kondom er flaut, men flaut at jeg aldri har hatt sex med kondom.. Men om det er nødvendig, så skal vi bruke det. Bare føler meg litt 14 år igjen, hvis vi må ut å kjøpe kondomer.. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå