Gå til innhold

"Ode til den beste/snilleste vordende pappa"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke få fullrost min sambo!!!!

Han er:

* tålmodig, når jeg er sur og grinette

* hjelpsom, når jeg ikke orker noe

* hjelpsom, når jeg orker noe også =)

* bryr seg

* interessert i hva som skjer til enhver tid med JM-besøk og legebesøk

* bryr seg om barnet jeg har fra før

* hører på meg og ryr seg om meg til og med når jeg ikke er til å leve sammen med!!!!

* snill med alle rundt seg

* kjærlig når jeg trenger det

* forståelsesfull

* Han er så mye mye mer.....og jeg kan ikke få fullrost han. Hadde han kunne båret all min smerte, er jeg sikker på at han hadde gjort deg og. Så det eneste jeg kan gjøre, er å fortelle han, og vise han med og uten ord at jeg virkelig bryr meg om han, og hva han gjør.

Jeg elsker deg over alt på jord, du vordende pappa =))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er! Godt at du setter pris på ham da. Det forsøker jeg også å gjøre med min snille mann. Kunne nok skrevet mye av det samme som deg og er også takknemlig for alt dette.

Ikke alle menn klarer å engasjere seg like sterkt i graviditet og fødsel. Det betyr jo ikke at de gleder/bryr seg mindre.

Lykke til med videre svangerskap.

Skrevet

min er ikke verdens mest hjelpsomme hjemme - ikke inne hvertfall. Men han er veldig opptatt av hvordan jeg har det, om barnet i magen har vært aktiv om dagen. Han vil kjenne etter spark og tok selv initiativ til at vi skulle dra og se på fødeavdelinga på sykehuset. Det er det jeg setter pris på at han bryr seg om alt dette. Spesielt siden dette var et veldig lite planlagt svangerskap og han overhode ikke var klar for barn så varmer det at han nå er verdens stolteste og gleder seg veldig og faktisk bryr seg. Måtte nesten bare kaste meg på skrytetråden jeg og:-)

Skrevet

Er enig med dere...vi som er heldige, bør si og vise det mer!!! =)

Vet jeg til tider ikke er flink nok, men håper han er synsk ;) Neida!! Skal bli enda flinkere å vise/fortelle ham det.

Mannen min er best i verden....!!!!!

Kan vise han dette innlegget....ja, det var lurt =))

La oss skryte i veg jenter, er glad jeg ikke er mann ;)) Jeg hadde ikke holdt ut sammen med meg!!!! :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...