Surk Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Babyen hadde snudd seg rette veien igjen!!! så no låg den med hodet ned.. jaja.. hehe.. er no glad for dert!! håper bare ikkje den snur seg med rumpa ned igjen!!! legen meinte den ca va 3400.. så blir spennende å sjå kor stor den er når den kjem ut!!! håper den kjem snart!!
lb71 Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hei, vi har termin nesten samtidig (jeg har 5 august). Jeg var hos legen og tok UL på tirsdag. Da var gutten ca 2800 og forventet fødselsvekt ved termin 3600 - 3700. Blir spennende å se da, hvor riktig dette er. Har vært hos modningsakkupunktur idag jeg og skal på ny nå mandag som kommer. Hadde så enormt god effekt sist og tør ikke la være denne gang heller. Jeg tror ikke babyen din snur seg "feil" vei igjen nå. Den er for stor og det er mye mer behagelig for dem å ligge med hodet ned sies det. Vet du hvilket kjønn babyen er?
Surk Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Var til jordmora igår, var ho som meinte at den låg feil vei, derfor var eg på ul idag!! Vi veit ikkje ka kjønn vi får!! så blir spennende..folk trur begge deler etter å ha sett magen min.. så gleder meg til den kjem ut!!! har ikkje testa modningsakupunktur.. får sjå om eg testar ut et eller anna om eg går over.. håper no eg sleppe det!! veit du ka du får\`??
lb71 Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 ja denne gangen kommer endelig gutten. Har 2 jenter fra før så dette blir stor stas. Gleder oss masse, finnes ikke noe mer utrolig enn å få en baby. Skal følge med og se hvordan det går med deg da. Lykke til og krysser fingrene for at ingen av oss går over termin.
Surk Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 takk det same!! No skal eg inn i godstolen og slappe av...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå