Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 heihei hvordan står det til med supergutten og mamman da ?
så var vi 4 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 nei her står det bra til, martin har begynt å gå sine første skritt nå Og jeg er lei av nav allerede, skjønner jo ingenting av de søknadene jeg skal fylle inn. Enn hos dere?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 bra her og klompen har også begynt å tusle rundt litt....stabber med bred beinføring og mo i knærne...arti ! nav er ikke enkel nei...kan jo få helt fnatt av skjemaer etterhvert..hehe Ellers så har vi besøk av min tante og onkel for tiden.kjemphyggelig driver å lager middag jeg da...litt seint i dag , men er noen som komer seint hjem...konserter å gå på visstok.
så var vi 4 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 jeg hadde super enkel/billig middag i dag jeg, også sent for jeg ville spise i fred uten en liten gutt på fanget
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 hva lagde du da...her er det lasagne.. er utrolig godt å kunne spise middagen uten barn på fanget av og til ja.. her brukte vi nesten 2 timer på å få lille gutt til å sove....nekta...så trøtt at øya rulla bak i hodet på han, men sove ? nei ! slokna til slutt på fanget mitt...skreik seg helt bort her og da er det det eneste som hjelper...åholde hanpå fanget og vugge
så var vi 4 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 makaroni, pølse, mais og løk med ost på. lettvint Martin sovna greit han i dag, men han har ikke sovet så mye og vært mye ute og lekt med kompisen sin
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 teiting! slutt og gjør livet mitt vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå