Dragemor Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hei. Jeg sniker meg inn her hos dere nok en gang... Kommer inn til dere i september ) Hvilken baby call har dere?? fornøyd?? noen dere ikke har vært/er fornøyd med? kan jo hende dere har vært hos andre og sett andre typer... Håper på mange svar, svar gjerne om du er enig med andre! da ser jeg om mange er imot eller for en spessiell type ;o) Tusen takk for at du hjelper meg med å velge den beste baby callen!! Ønsker foresten temperatur måler/viser på baby callen ;o)
Støggelset™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Super Nova har jeg og er veldig godt fornøyd med den. Den er dyr men likevel verdt pengene synes jeg.
marihøna <3 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Hei Har prøvd både super nova og Philips Avent, og anbefaler absolutt Philips. Den er bare genial, og vi er kjempe fornøyde... Den får med seg all lyd på rommet til knerten, i tillegg til at den kan spille musikk, som han liker kjempe godt
ღtili35ღ Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Vi har super nova, å er kjempe fornøyd med den.
Dragemor Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 er det temperatur måler på phillips avent?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Vi har Super Nova og er kjempefornøyed med den. Den første vi fikk, var der noget galt med, så den fikk vi byttet, denne er helt perfekt. Veldig deiligt at begge har batteri!! Der er kommet nye Super Nova modeller der vist skal være endnu bedre? Lykke til med fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå