Gå til innhold

har begynnt med cerasette å blør..... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynnt med p piller (de man kan amme med)cerasette tror jeg de heter... har gått på de 1 uke nå å har blødd kraftig de 2 siste dagene.... noen som har opplevd dette før. skal jeg forsette eller slutte ta de pillene. hvor lenge kan man blø av disse pillene,over lengere tid står jo at en av bivirkningene kan være blødninger... men vil jo ikke gå rundt å blø hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAAH!

de pillene skal jeg aldri,jeg gjentar ALDRI mer gå på! en av bivirkningene er jo blødninger,ja..og jeg blødde i åtte uker jeg! "bare fortsett å ta pillene,så går det over" fikk jeg høre...men etter tre mndr med blødninger var jeg så lei jeg at jeg heiv heile skiten i do..

Skrevet

Jeg kommer heller aldri til å bruke dem igjen, da jeg hadde blødd i tre måneder ga jeg opp de pillene.

Skrevet

Samme her-aldri mer cerasette. Var så uheldig at jeg fikk mensen allerede 4 mnd etter fødselen selv om jeg fullamma både natt og dag. Begynte med de p-pillene og blødde konstant i 3 mnd!Da fikk jeg satt inn kobberspiral og har aldri vært mer fornøyd med prevensjonsvalg. Spiral skal jeg sette inn igjen denne gangen og for det funket vedlig bra for meg. Deilig å slippe å tenke på å huske å ta pilla osv,trenger jo ikke tenke på prev de neste 5-7 årene med spiral!

Skrevet

Blødde også hele tida de to månedene jeg gikk på dem,samt at jeg hadde konstant hodepine,kvalme og ble smådeppa og sutrete.... Drittpiller! Dersom noen av en eller annen grunn skulle like disse,så har jeg nesten et helt års forsyning liggende,som du/dere kan få veeeeldig gratis!

Skrevet

jeg går på disse og hadde ikke noen form for blødninger, ikke mensen eller noe...for hver måned fikk jeg vondere og vondere menssmerter uten blødning og bestemte meg for å ta en pause...så starta jeg igjen, OG NÅ HAR JEG BLØDNINGER HELE TIDEN!!!!

Jeg kommer nok ikke til å gå på disse mer!

Skrevet

Jeg brukte disse. Ikke noe prolem, men sånt er jo individuelt. Ser det er mange her som har neg. erfaringer med dem. Kanskje greit å bytte hvis du fortsetter å blø, når så mange blør så lenge. ...

Skrevet

Slenger meg på her! For noen helvetespiller!! Jeg gikk to måneder uten mensen for så å blø en dag her og en dag der i flere måneder. Hadde kanskje mensen fem ganger i løpet av en måned. Veldig frustrerende og visste aldri når den kom. I tillegg var jeg rett og slett depressiv. Tror jeg gråt hver eneste dag i et halvt år og var umulig å være sammen med. Endte til slutt med at sambo nektet meg å bruke dem, og nå sitter jeg her med en liten bebis i magen. ;)

Skrevet

Hadde ingen blødninger de 3 mnd jeg gikk på dem, men bare alle andre bivirkninger og forsterkede sådane.. Derfor måtte jeg kutte ut.. Var det siste pille merket jeg prøvde..

Skrevet

begynte på de når jeg fikk 1 mann jeg..denne gangen skal jeg ikke gå på de for å si d slik..blødde i hele 9 uker å da kastet jeg de,attpå til hadde jeg sinsyke humørsvingninger.. så d p pillene holder jeg meg langt unna...

Skrevet

eg blødde i 2mnd når eg gikk på de,måtte bare slutte m hele pillen

Skrevet

Cerazette er en dritpille! De gikk jeg på men sluttet pga MANGE bivirkninger, mye kviser og hadde småblødninger hele tiden.

Skrevet

Enig, skikkelig drittpille! (bare sånn tilfelle ingen andre hadde skrivd det, hehe)

Har slutta med den nå og begynner på Diane (ammer ikke lenger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...