Gå til innhold

Trønder pian:0)


 boble <3

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen:0)

 

Takk for sist, utrolig gøy å se alle nydelige babyene til dere som er så heldige å ha født, jeg har fremdeles tilgode å merke et eneste tegn på at noe skal skje her...:0(

 

Vi som satt igjen på treffet sist, tenkte at det er bedre å møtes kl 13:00 i stedetfor 12:00 pga myyyye mindre folk på Det lune redet da. Vi satt helt alene til slutt og det var egentlig ganske deilig ( masse plass til vognene:0))

 

Hva sier dere skal vi skifte tidspunkt?

 

Klem fra Thia

 

Ps. til dere tre som ikke har født, håper egentilg at vi ses på st. olavs;0)

LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Thia.

 

Synes vi siste fire kan ta treffet på St.Olavs ja! Har forresten legetime på onsdag, så håper i det minste legen sender meg dit på en sjekk. Har ikke planer om å gå en dag over tida... :-)

 

I forhold til dere med barnevogn er det kanskje greit med litt ekstra tid på morgenen også!? Så slipper dere å stresse sånn.

 

Gi lyd da, så vi vet at vi får med alle. Hvis ikke sender vi på en melding på mobilen.

 

Lykke til til mine medsammensvorne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes ut som en lur ide!

 

Det er vanskeligere å få tia til å strekke til når man må ta hensyn til den lille:)

Veldig greit med en ekstra time om morgenen!

Jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,,,,"her er ingen tegn på fødsel..." også føder du bare timer senere,thia!!morsomt!:) men ja, god ide og møtes en time senere,selv om du kanskje ikke blir med denne gangen! tror lillepia mi blir gla for å møtes senere også, så kanskje jeg ikke ødelegger hele dagen hennes ved at hun ikke får hvilen sin!gleder meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi sant Sommer-barn, men jeg hadde INGEN tegn ble satt ut selv jeg:0)

 

Har fått barnevakt til storebror, så nå gleder jeg meg tiltreff på onsdag altså:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...