Gå til innhold

Jeg blir helt psyka ut!!


lucky26

Anbefalte innlegg

Nå klager jeg fælt, men jeg blir helt psyka ut over at jeg har hatt lysebrun utflod siden søndag. Er fortsatt like lite som før, men har litt mensmurringer i magen innimellom. Er så livredd for MA eller SA. Er 6+1 i dag.. Skal på UL på onsdag, og tiden snegler seg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjønner godt du blir bekymra!!

..mensmurringene bør ikke være noe dårlig tegn da. Livmoren skal strekkes, og vokse =)

 

Hørt det er vanlig å få lette blødninger etter sex feks. Slimhinnene er hovne, og lett for å gå hull på ett lite blodkar. Har det gitt seg?

 

Masse lykke til på ul, jeg tror alt er helt fint :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sitter vi i samme bås, har murringer i mage og rygg, er 7+4, og skal på ultarlyd når jeg er 8 + 6, er jo bare ei uke til mandagen, men jeg har mistet i 11+6 før, men da hadde jeg ikke så veldig smerte, bare blødninger, nå blør jeg ikke, så håper det går bra denne gangen, både for meg og deg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gitt seg helt enda, men det er så lite at det kommer aldri noe i trusa. Kvalmen har også kommet, så jeg får vel ta det som et positivt tegn..Har også skikkelig strekksmerter fra livmoren, så... Gråter en liten skvett innimellom da, for nervøs er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...