Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er litt treig, men pakken din ble sendt avgårde i dag
summer85 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 hei igjen! i dag fikk jeg pakken din! så utrolig mye fint i den da =) Tusen hjertelig takk. men den diesen er akkurat den jeg har kjøpt meg =( men de har en buttikk i nærheten her som jeg kanskej får bytta den i, så da prøver jeg der.....
Ioren Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Hvis du ikke får bytta den sier du fra, og sender den tilbake med ønske om ny, så beholder jeg hjertet, og kjøper en annen til deg Kunne også tenke meg det hjertet og kjøper det selv hvis du får byttet det Hilsen din hemmelige venn som altså er.....
summer85 Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 heisann =) jeg trodde det var deg ja =) hadde tenkt jeg skulle skrive ett innlegg i dag å tippe på deg =) hehe jeg skal til en butikk her som selger de i dag, så da prøver jeg å bytte, hvis ikke så sier jeg ifra =) men uansett, tusen takk for kjempe fin pakke =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå