Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Trenger noen råd.. Er gravid i uke 35 og har hatt brunaktig/ ornnsje utflod i 4 dager..siste dagen kom det friskt blod.. Men så ga d seg og hadde normal gul utflod i noen dager, men nå er d blitt brunaktig igjen..hva skjer?? noen som har opplevd det samme..sorry detaljene..hehe
limø Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Det kan skyldes hovne slimhinner eller blødning etter sex. Det kan jo også være at fødselen nærmer seg. Hvis du er bekymret, ville jeg ringt fødeavdelingen. De er der for deg og svarer pr telefon eller ber deg komme innom for en kontroll.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 sex hva er d...hehe..neida men d skylles nok ikke at vi har kosa oss nei..har allerede vært ned på føden en gang, men dæm fant ikke ut noen ting.. fikk beskjed om å kom nedover en gang til, men jeg slapp siden det var så lite blod..skjønner ingen ting..
septembergutt+julibaby Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har det samme (uke 34). Var innom jordmor og føden forrige uke men legen sa det var ikke noe å være bekymret over. Så lenge det ikke er frisk blod er det ikke farlig. Det kan også skyldes at du er sår i slimhinnene eller livmorhalsen, noe som jeg alltid har vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå