noje Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er det noen som vet om det er vanlig å betale frisør til forlover som skal sette opp håret? Er usikker på hva jeg skal si, vi har bestilt til meg, min datter og min forlover.
blir 3 barnsmor Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 aner ikkje ka som er vanlig . men tenker sjøl at visst det var eg som hadde valgt at forlover skulle sette opp håret så hadde eg betalt det, men var det forlover som selv hadde valgt dette så kan hun sikkert betale det sjøl . . ikkje vet eg
♥Snulder Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Synes det virker som om det er vanligst at bruden betaler for forloveren også! I og med at det er forloverens søster som skal gjøre oss pene, så må jeg finne på noe annet å gi.......
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 jeg vet ikke om jeg kommer til å gi min forlover frisør time.....synes det er mange som gir både frisørtime og en gave som takk for hjelpen.. tror jeg bare kommer til å gi en gave til henne
ps-wolds Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Jeg skal betale for frisørtime til min forlover. Det blir min "gave" til henne. Tror det er like vanlig å betale for den som ikke å gjøre det.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 jeg synes det enten holder med frisørtime eller en annen gave.. ser at det er noen som gir begge deler.....
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Hos meg er det forloveren min som skal gjøre sminken... Ho har også sagt at ho sikkert kan sette opp håret mitt.. Så får eg høre med ho ka ho vil gjøre med sitt hår... Kor langt hår datteren min har til neste år vet eg ikkje, så der kan eg ikkje si ka vi gjør..
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Nei, dette betaler forlover selv - med mindre du ønsker at hun skal ha en spesiell frisyre. Mener det samme gjelder klær o.l. Dersom hun står fritt til å velge frisyre og antrekk og smykker selv, så betaler hun det - vil du at hun skal ha grønn kjole f.eks., og hun må kjøpe dette - betaler du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå