_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er gravid i uke 18 idag med nr 3 )) Men synes ikke magen er noe synelig:((( Var det med førstemann husker jeg, da fikk jeg mage tidlig... Mye en bekymrer seg for ((
Teltpluggen Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 http://catolh.be/baby/?page=bilder der ligger det jeg har av bilder foreløbig:)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 jepp, jeg har bilder liggende på min side her på bim :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har bilder, men er bare i uke 15 da.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har lagt ut noen bilder på nicket mitt. Du kan se der om du vil. Er i uke 20 nå jeg og har ikke noe særlig mage i hele tatt.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 har også bilder under nicket mitt,,, har fra uke 18 også mener jeg å huske =)
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Har bare et lite utydelig mms-bilde innpå albumet mitt. Magen vokste masse rett etterpå(er vel noen uker siden nå),føles ihvertfall sånn,så synes den ser litt liten ut på det bildet! Husker aldri på å ta sånne magebilder,jeg.
Knøttefrøken Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 jeg har vel et par bilder på min profil også..hvis noen vil se... synes jeg har kjempestor mage noen dager, mens andre dager er det nesten ingenting der..jaja, den kommer vel for fullt en dag den og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå