Gå til innhold

Magebilder??? Noen so har og vise bort???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 18 idag med nr 3 :)))

Men synes ikke magen er noe synelig:(((

Var det med førstemann husker jeg, da fikk jeg mage tidlig...

 

Mye en bekymrer seg for :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg har bilder liggende på min side her på bim :-)

Skrevet

Jeg har bilder, men er bare i uke 15 da. :)

Skrevet

Jeg har lagt ut noen bilder på nicket mitt.:) Du kan se der om du vil.

Er i uke 20 nå jeg og har ikke noe særlig mage i hele tatt.

Skrevet

har også bilder under nicket mitt,,, har fra uke 18 også mener jeg å huske

=)

Skrevet

Har bare et lite utydelig mms-bilde innpå albumet mitt. Magen vokste masse rett etterpå(er vel noen uker siden nå),føles ihvertfall sånn,så synes den ser litt liten ut på det bildet! Husker aldri på å ta sånne magebilder,jeg.

Skrevet

jeg har vel et par bilder på min profil også..hvis noen vil se... synes jeg har kjempestor mage noen dager, mens andre dager er det nesten ingenting der..jaja, den kommer vel for fullt en dag den og:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...