Gå til innhold

Vi skal prøve på nr 3!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men blir det prøving på nr 3:-)

Har to gutter på 7 og 2 1/2 fra før.

Det er kjempespennende, samtidig som det er litt skummelt...:-)

Er det noen som har 3 barn, som kan si litt om overgangen fra 2 til 3 var stor??

Vi kommer også til å la babyen få soverom i 1 etasje ( vi andre ligger oppe), dette burde vel gå greit?? Liker egentlig tanken på at alle ligger i samme etasje, men det er ikke soverom nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Nå har jeg bare en selv så kan ikke svare på overgangen mellom to og tre, men hva med å la eldste ligge i første etasjen?! =)

Skrevet

Jeg har 3 barn synes overgangen fra ett til to var mer merkbar enn fra to til tre.Merket det jo litt men det gikk kjempe fint.

Skrevet

Takk for svar!

Ja vi har tenkt tanken på å la han ligge nede, men han har akkurat fått pusset opp rommet og er så stolt. dessuten er han veldig sår av seg, og er mye redd for spøkelser o.l...:-)

Det blir kanskje noen turer på meg ned enkelte netter, men babyen vil jo ha det bra, og babyen vil jo ligge med oss den første tiden.

Uff, håper det blir en bra løsning

Skrevet

Det ordner seg nok;)

Skrevet

Lykke til med prøvingen. Det ordner seg sikker med romfordeling etterhvert.

Skrevet

Jeg har en på 6år, en på 3,5år og ei på 2mnd. Overgangen fra 2-3 er bare koselig. Eneste negative er at det blir litt trangt å feste bilbeltene i baksetet :-)

To stolte storesøsken synes det er så gøy med en babysøster, og blir det litt for mye pupping og grining har de jo hverandre, alt har gått helt smertefritt hitttil her hos oss.

Har ikke nok soverom vi heller, men det ordner seg etterhvert, har minsten inne hos oss så lenge. Hvis du ikke er gravid enda blir det jo over et år til det blir aktuelt å tenke på for dere også.. masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...